pátek 30. září 2011

Vybagrované místo na kryté stání pro auta

Dnes se podle plánu vybagroval prostor pro budoucí kryté stání. Po minulých zkušenostech s bagristy jsem trnul, jestli dneska vůbec někdo dorazí, ale byl jsem mile překvapen tím, že přijel stejně jako já v 7:01. Celá operace trvala pět hodin, takže v poledne bylo hotovo. Výhodou bylo, že se nemusela odvážet žádná zemina, tentokrát všechno zůstávalo na pozemku.
Po dnešku se dá tedy zaparkovat přímo na pozemku a nebudeme se muset handrkovat se sousedy. Celý prostor je dostatečně veliký, takže se na něj vejde i nákladní auto a materiál se bude moct skládat hydraulickou rukou přímo na základovou desku.
Samozřejmě jsem si to nemohl nechat ujít, a tak jsem se rovnou z práce vypravil na kole do Velkého Března, abych to všechno nafotil. Velké hromady po stranách trochu komplikují výstup na pozemek, ale nedá se nic dělat. Hloubka ze základovky na prostor pod ní je zhruba 3 metry, takže je nutné dávat si pozor, aby člověk nespadnul a nezpůsobil si úraz.
Doufám, že i nadále půjde všechno podle plánu, to znamená, že v pondělí dorazí první cihly spolu s dalším materiálem a od úterka se začne se samotným zděním. Uvidíme.

Tady budeme parkovat naše plechové kamarády
Hloubka zhruba 3 metry, takže opatrně


Žádné komentáře: